فایرفاکس آپدیت نسخه ۶ تا ۸
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودخوش آمدید مقدم نویسندگان و بینندگان را گرامی میداریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های HIT90 و آدرس hit90esf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 734
بازدید کل : 12173
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 152
تعداد آنلاین : 1



تعبیر خواب آنلاین

<-PollName->

<-PollItems->


.

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فناوری اطلاعات سلامت ورودی 90
بچه های HIT90
دو شنبه 15 اسفند 1386برچسب:, :: 20:53 ::  نويسنده : nobody       

 

firefoxفایرفاکس نسخه ۶ تا دقایقی دیگر امروز سه شنبه آماده برای دانلود از صفحه اصلی شرکت موزیلا و آپدیت از روی نسخه های قدیمی تر می شود. (الآن که دارم می نویسم این پست رو شاید منتشر شده باشه!) البته از چند روز قبل نزدیک ترین مرحله از آپدیت نسخه ۶ فایرفاکس در سرور اف تی پی موزیلا دات اورگ قرار داشته است. تنها موردی که کاربران به صورت بصری با توسعه آن مواجه می شوند نسخه های ترجمه شده بیشتر از مرورگر فایرفاکس برای تمامی سیستم عامل های موجود می باشد و از لحاظ ظاهر تغییرات اصلی نخواهیم داشت و تنها دو ویژگی جدیدی به نام “پنجره مدیریت داده” برای دسترسی و کنترل اطلاعات شخصی و پنجره چرک نویس برای توسعه دهندگان وب ایحاد شده تا نکته کد های اسکریپت جاوای خود را تست کنند.

وقتی اولین نسخه آزمایشی فایرفاکس ۶ ماه قبل منتشر شد، معلوم شد که غالب آپدیت های آن داخلی است: تغییرات در افزایش سرعت مرور صفحه هات، پشتیبانی از سوکت های وبی، پشتیبانی از HTML5 توسعه یافته و بررسی در سازگاری افزودنی های نصب شده.

حتما تا به حال نوار ابزار ها، افزودنی ها و برنامه هایی را دیدید که به صورت ناخواسته و بدون تایید کاربر در فایرفاکس نصب می شوند. گاهی با باز کردن برخی وب سایت ها، نصب برخی نرم افزارها؛ بدون اینکه کاربر اطلاعی داشته باشد و یا برنامه فایرفاکس اطلاعی دهد اکستنشن هایی بصورت خودکار نصب می شوند. حالا در برنامه های بعدی موزیلا سیستم کنترلی کاملی برای این کار گذاشته می شود تا ناخواسته ترین برنامه ها و حتی مطمئن ترین آن ها از سرور موزیلا هم برای نصب و اجرا در فایرفاکس نیاز به تایید کاربر داشته باشند.

بله جمله بالا مهم ترین مشخصه ار فایرفاکس نسخه ۸ می باشد که جلوی برخی برنامه ها را که بصورت محرمانه نصب می شوند گرفته می شود. در عین حال افزودنی های قبلی هم به ترتیب در حین اجرا نیاز به یکبار تایید کاربر خواهند داشت. نسخه های فوق ایمن را برای فایرفاکس در آینده بسیار نزدیک و ورژن پایدار ۸ آن خواهیم دید.

گفتم بسیار زود زیرا موزیلا هم مثل گوگل برای مرورگر خود قصد دارد تا نسخه های مختلف آن را سریع تر عرضه کند. ورژن ۶ نیامده حرف از نسخه بتای ورژن ۸ به نام شفق “Aurora” در آینده زده می شود.

فایرفاکس با افزودنی های آن هست که هنوز در بازار کاربری مرورگر ها جایگاه خود را حفظ کرده است. بحث افزودنی های نامناسبی که بصورت خودکار در سیستم عامل و مرورگر نصب می شوند از سال ۲۰۰۹ با گزارش مایکروسافت شروع شد که خود مایکروسافت و موزیلا با همکاری هم آپدیت های نرم افزاری ویندوز را برای مقابله با برخی از آن ها منتشر کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: